8 NASVETOV, DA ZRAV NAČIN ŽIVLJENJA POSTANE DEL VAŠEGA VSAKDANA



Zdrav življenjski slog ni le prehodno obdobje v vašem življenju, ampak mora postati del vašega življenja.


Zato se z Badass Bejba ekipo trudimo, da vas opremimo z vsemi potrebnimi nasveti, podporo in motivacijo, da lahko spremenite svoje navade na bolje in da boste nov življenjski slog lahko vzdrževale za zmeraj.


Prav zato smo veseli, da se punce vedno znova vračate k nam in našim programom, kjer dosegate zares neverjetne rezultate.


Da bi se premaknile iz vsakodnevne rutine in naše življenje spremenile na boljše je potrebno veliko trdega dela, discipline in predanosti. Saj se tudi to, kot tudi vse ostale spremembe, ne zgodi kar čez noč.


Vendar ko na koncu potegnemo črto in pogledamo, koliko prednosti nam prinesejo redna vadba, zdrava in uravnotežena prehrana ter pozitivno razmišljanje in opazimo vse pozitivne spremembe, se ne bomo nikoli več ozirale nazaj na slog, ki smo ga prej živele.


Z vami delimo 8 nasvetov, s katerimi smo pomagali že številnim puncam, da so šle iz svoje cone udobja in si ustvarile novo rutino.



NASVET #1: NAJ BO TVOJA PRIORITETA


V dnevu imamo številne obveznosti, ki jih moramo opraviti. Zato moramo tudi zdrav življenjski slog vključiti v naš vsakdan in ga postaviti visoko na našo lestvico prioritet.


Verjetno ne bi odpovedale sestanka v službi zato, ker je vaš urnik prenatrpan. Ali pa mogoče prestavile umivanje zob na naslednji ponedeljek? Ker takrat pa RES začnem znova. To bi bilo smešno, kajne?


Enako velja za vašo dnevno rutino in zdrav življenjski slog. Prenehajte z odlašanjem na jutri in začnite s spremembo DANES.



NASVET #2: VKLJUČI STVARI, V KATERIH UŽIVAŠ


Nima smisla vztrajati v nečem, kar popolnoma sovražite. Pa naj bo to določen trening, ali pa hrana, ki je res ne marate. Želimo vas spodbuditi, da najdete stvari, v katerih uživate in jih boste lahko vzdrževale na dolgi rok.


Seveda se boste na svoji poti srečale s stvarmi, ki vam ne bodo všeč. Prišle boste do določenih ovir in izzivov in zato je pomembna tudi samodisciplina. Da vztrajate tudi takrat, ko vam postane težko.


Bistveno je, da vam je všeč večina vaše nove rutine. Tako jo boste lažje vzdrževale in prešle vse ovire. Zapomnite si, da bo vmes zagotovo prišel malo težji čas, vendar pa se nikakor ne smete ob tem počutiti, kot da se z nečim mučite.



NASVET #3: ZAVEDAJ SE, DA TO DELAŠ ZASE


Vzemite si čas in razmislite kaj si želite in zakaj si to želite. Ne glede na to, kakšni so vaši razlogi za spremembo življenjskega sloga, si jih za vedno zapomnite. Naj vam služijo kot opomnik.


Prav tako pa se nikoli ne primerjajte z drugimi, njihovimi cilji in razlogi. Navsezadnje gre za spremembo rutine vašega življenja in ne življenja druge osebe.



NASVET #4: VKLJUČI GA V SVOJ VSAKDAN


Ne obstaja samo en recept ali pravilen pristop, kako spremeniti svoj življenjski slog. Obstaja veliko razližnih poti, po katerih vam lahko uspe. In bistvo je v tem, da najdete svojo pot, da vključite zdrav življenjski slog v svojo rutino.


Nekateri radi trenirajo na vse zgodaj zjutraj, drugim bolj odgovarjajo večerne ure. V začetku lahko malce eksperimentirate in tako ugotovite, katera opcija vam najbolj ustreza. Dokler boste dosledne in predane svojemu cilju, vam bo zagotovo uspelo.


Prav tako ni dobro, če je vaša prehrana preveč striktna. Pristop 80/20 se je v praksi velikokrat izkazal kot najboljši. Pri tem boste dosegale želene rezultate, hkrati pa se ne boste preveč omejevale in si razbijale glave 'zaradi ene čokoladice'. Tako se boste lahko tudi novih prehranjevalnih navad lažje držale.



NASVET #5: Z MAJHNIMI KORAKI NAPREJ


Ne glede na to, ali ste začetnice, ali pa športnice...zapomnite si, vedno je bojše, da se do svojega cilja pomikate z majhnimi koraki. Predstavljajte si, da opravite prvi trening, na naslednjem pa že želite dvigniti 100kg na počepu. Verjetno vam ne bo uspelo in boste zato razočarane in ne boste želele nadaljevati, saj 'vam to ne gre'.


Da spremenino svoje navade je potreben čas. Zato se moramo izogniti perfekcionizmu, saj nas dejstvo, da nekaj ne naredimo popolno razočara in zaustavi našo željo po doseganju cilja.


Zato moramo dati večji povdarek na majhne korake. Tako jih bomo lažje dosegle in majhni dosežki nam bodo dali dodatno motivacijo za naprej.



NASVET #6: OSTANI DOSLEDNA


Spremljajte svoje uspešnosti in doslednosti je izjemno pomembno, da še naprej ostanete osredotočene in si po uspešno osvojenem cilju, zastavljate nove.


Ni nujno, da se vaš pristop k postavljanju ciljev in vaši doslednosti ujema s katerim koli drugim. Nekaterim je bolje trenirati v paru ali skupini, spet drugi to pot raje prehodijo sami in tako tekmujejo sami s seboj. Vsak pristopa je popolnoma v redu, če ta za vas deluje najbolje in vam prineša rezultate.


Pri Badass Bejbi verjamemo, da beleženje svojih rezultatov in uspešnosti lahko naredi ogromno razliko, in ravno zato smo tudi v vse naše programe vključili sistem za beleženje svoje uspešnosti, kar vam daje še dodaten zagon za osvojitev zadanih ciljev.


Res je pomembno, da eden od načinov ohranjanje doslednosti upeljemo v svoj način življenja,


Ne glede na to, kater pristop za ohranjanje doslednosti izberete, bo vztrajanje pri zadanih ciljih in beleženje uspešnosti, resnično spremenilo vaše življenje.



NASVET #7: ZAPISUJ SI SVOJE OBČUTKE


Po koncu vadbe ali po obroku si zapišite kako se ob tem počutite. Imate več energije? Se počutite srečno in še bolj zmotivirano? Te občutke si zapomnite ali jih ponovno preberite, ko boste želele odnehati.


Vaši pozitivni občutki ob doseganju določenega cilja naj vam služijo kot opomnik, da je vredno nadaljevati svojo pot.



NASVET #8: NE OBUPAJ


V življenju velikokrat pridejo težka odbobja, ki nas spravijo iz naše poti. In to je popolnoma normalno in človeško. Ne obremenjujte se z dejstvom, koliko časa je minilo od vašega zadnjega treninga, ali zadnjega zdravega odroka. Preprosto nadaljujte tam, kjer ste ostale.


V takem primeru je pomembno, da ste prijazne do sebe. Začnite spet z majhnimi koraki in se veselite vsakega doseženega 'mini cilja'.


Ko verjamete vase, posvetite svoj čas doseganju ciljev in delate v pravi smeri, bo zdrav življenjski slog, ki se vam je včasih morda zdel nedosegljiv, postal vaš vsakdan.


Uspelo ti bo!